Jäseneksi liittyminen

Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki melontakouluttajat, oppaat ja ohjaajat sekä kannatusjäsenet. Jäsenyys on avoin kaikissa järjestelmissä kouluttautuneille. Myös kouluttautumaan ryhtyvät pääsevät jäseneksi. Jäsenkunta edustaa koko Suomea.  Kaikki jäsenten järjestämät kurssit voidaan laittaa Suomen Melontakouluttajien koulutuskalenteriin. Pankkiyhteys: IBAN FI12 8800 0710 4681  12

Jäsen- ja liittymismaksut vuodelle 2022:

Varsinaiset jäsenet

Jäsenmaksu 10 €

Liittymismaksu 0 €

Kannatusjäsen

Jäsenmaksu/vuosi 30 €

Ainaisjäsenmaksu 500 €

Alla jäsenhakemus, olethan ystävällinen ja täytät sen, sillä tieto päivitetään hallituksen päätöksen jälkeen jäsenrekisteriin tämän perusteella. Saat myös jäsenpostin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kiitos.

Ilmoitathan (suomen.melontakouluttajat@gmail.com) muuttuneet yhteystietosi, erityisesti sähköpostiosoitteen.

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.