Pöytästandaari- suunnittelukilpailu!

Lisätty 15.06.2019

Yhdistyksen hallitus käynnistää suunnittelukilpailun pöytästandaarin eli viirin suunnittelemiseksi. Viirin aihe ja idea on vapaa. Hallitus kuitenkin toivoo, että yhdistyksen nykyinen logo olisi mahdollisesti jossakin asemassa myös uudessa viirissä.

Standaarin suunnittelukilpailun säännöt

Järjestäjä: Suomen Melontakouluttajat ry.

Osallistuminen: Kilpailu on avoin kaikille. Osallistua voi enintään kahdella työllä per henkilö.

Kilpailutyö: Työn tulee soveltua painettavaksi värillisenä viirikankaalle sekä värillisenä että musta-valkoisena julkaistavaksi esimerkiksi nettiversiona tai painotuotteissa. Työssä ei saa käyttää materiaalia, jonka käyttö tarkoitukseen ei ole luvallista. On mahdollista toimittaa myös yksikertaisempi ehdotus erikseen tehtävää jatkomuokkausta varten.

Oikeudet: Osallistuja luovuttaa kaikki työn käyttöoikeudet yhdistykselle rajoituksetta. Osallistuja ei voi antaa kyseisiä oikeuksia muille.

Töiden toimittaminen: Osallistuvat työt tulee toimittaa 30.9.2019 mennessä spostiin suomen.melontakouluttajat@gmail.com. Työn tulee olla suunnitteluohjeen mukaisessa kuvaformaatissa.

Töiden arviointi: Työt arvioi yhdistyksen hallitus yhdessä yhdistyksen jäsenten kanssa. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota visuaalisen ilmeen lisäksi yhdistyksen tarkoituksen esille tulemiseen viirin välityksellä. Tuomaristolla on oikeus hylätä kilpailusta työ, jonka tuomaristo katsoo olevan sääntöjen, Suomen lain tai hyvän maun vastainen.

Palkitseminen: Paras työ palkitaan lahjakortilla ja/tai useamman vuoden vapaa-jäsenyydellä. Voittajan nimi julkaistaan yhdistyksen kotisivullla, kerhokirjeessä ja muussa tiedotuksessa.

Ohjeita suunnitteluun: Kilpailutyön suunnittelun apuna voi käyttää erillistä graafista ohjeistoa yhdistyksen logosta. Kuvan resoluutio pikselimuodossa vähintään 300 dpi. Tallennusmuoto vektorikuvissa EPS sekä PDF ja pikselikuvamuodoissa TIFF. Logossa käytetyt värit sekä fontit ovat graafisessa ohjeessa. Värien olisi hyvä olla prosessiväreinä (CMYK). Kaksi versiota: värillinen ja mustavalkoinen. Älä käytä PDF:ssä värinhallintaa. Värien käytössä suositellaan noudatettavan heraldiikan värisääntöjä – kirkkaita ja selkeitä värejä. Viirin yleisesti käytetty koko on: leveys 12,5 cm ja korkeus 20-21 cm. Painatus toiselle puolelle.

Pöytästandaari- suunnittelukilpailu!