Jäsentapaamisia ja koulutuksia

Lisätty 05.05.2023

Taivalkoskella 1.-2.7. ja Tampereella 5.-6.8.

Suomen Melontakouluttajien jäsentapaaminen ja koulutusviikonloppu Taivalkoskella 1.-2.7.

Tervetuloa SMK:n tapaamiseen sekä avokanoottikoulutukseen Taivalkoskelle.

Kokoontuminen lauantaina Taivalkosken melontakeskuksella, jossa aamupäivällä seuraamme European Master Games koskipujottelua sekä tapaamme koskimelonnan kehitykseen maassamme vaikuttaneita henkilöitä.

Lauantai iltapäivällä siirrymme Iijoelle Jokijärven alapuoliselle osuudelle, jossa iltamelonnalla on koskimelontakoulutusta avokanooteilla. (Mukaan voi tulla myös kajakeilla, mutta avokanoottikalustoa on mahdollisuus saada käyttöön, mikäli omaa avokanoottia ei ole.) Tämä osuus melotaan yhdessä Avokanoottiyhdistyksen kanssa.

Majoittuminen teltoissa/kodassa KJ-Experiencen kotirannassa Jokijärvellä. (Kalle Päätalon kotimökin Kallioniemen vastapäisellä rannalla).

Ilmoittautuminen tapahtumaan 26.kesäkuuta mennessä: weltsu.lehtonen@gmail.com ja lisätietoja 040 5868064 (Weltsu)

Suomen Melontakouluttajien jäsentapaaminen ja koulutusviikonloppu Tampereella 5.-6.8.

Tervetuloa SMK:n koulutustapahtumaan Tampereelle. Tapahtumassa käydään läpi Hiking Travel Hitillä jo vuosia käytössä ollut alkeismelonnanohjauksen ohjelma. Tämä koostuu neljästä 1,5 h pituisesta melontatuokiosta: kajakkimelonnan alkeet, kajakkimelonnan alkeista eteenpäin, inkkarimelonnan alkeet ja inkkarimelonnan alkeista eteenpäin. Hiking Travelin koulutusideologia on opettaa enemmän melontaa tehokkaasti eteenpäin kuormittaen niin, että kaikilla ohjauksiin osallistuvilla on mielenkiintoista opittavaa. Ohjelma käydään läpi kahtena peräkkäisenä päivänä Hiking Travelin Kaupinojan tukikohdan lähivesillä.

Yöpyminen on mahdollista esim. läheisellä (0,5 h melonta) Tapatoran saarella tai yhdellä Näsijärven uudehkoista tulipaikoista (löytyy niin ikää lyhyen melonnan päästä). Mahdollisuuksissa on että Hiking Travel pystyttää ison kotateltan Tapatoraan.

Ilmoittautumiset tapahtumaan: hikingtravel@hikingtravelhit.fi ja lisätietoja 040 7457803 (Tapio)

Jäsentapaamisia ja koulutuksia